Üzletek

Vámügynökség


 

CUSTOMS & NATURE vámügynökség


Nyitva tartás: H-CS: 8:00-16:00, P: 8:00-14:00

1107 Budapest, Száva u. 6.
06 (1) 431 0948, +36 30 533 4712, +36 30 533 47 08
Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezd a Javascript használatát, hogy megtekinthesd.
www.vamnature.hu

Külföldről érkezik áruja és tudni szeretné, milyen kötelezettségei vannak?

Export-import vámkezelés, vámhivatali engedélyek

Gépjármű regisztrációs adó

Környezetvédelmi termékdíj

Szállítmányozás

Raktározás

Jövedéki adó

Neta "chips" adó


Szaktanácsadás - ügyintézés - utólagos revízió



Cégünk, a Customs & Nature Kft. 2007 évben alakult Clean Customs Bt. név alatt. A cég megalakulásával célunk volt, hogy VÁM területen segítsük a cégek munkáját.

A cég alkalmazottjai több éves szakmai múlttal rendelkeznek a VÁM területén. A cég vezetője 7 évet töltött a Vám- és Pénzügyőrségnél, és több mint egy évtizede egy magyarországi multinacionális cég vámügyeit intézte. Több mint 20 évet töltött el a szakmában, így jó rálátása van a vámmal, INTRASTATtal, termékdíjjal kapcsolatos dolgokra. A Vámszakértői engedély birtokában teljes körű vámszakértői munkát el tud vállalni.

A cég irodavezetője is 10 éves pénzügyőri múlttal rendelkezik. 10 évet töltött más vámügynökségeknél, ahol szintén nagy jártasságra tett szert a vámmal kapcsolatos ügyekben. Ezen kívül értékesítési- üzletkötői, általános manager és rendezvényszervezői végzettséggel is rendelkezik, amit jól kamatoztat az ügyfelekkel való kapcsolattartás területén.

Munkatársaink szintén 15 éves szakmai múlttal rendelkeznek, akik a napi szintű export-import vámkezeléseknél, raktározási feladatoknál tudnak gyors és szakszerű munkával segítséget nyújtani partnereinknek.

Csapatunk kész arra, hogy a vámmal, termékdíjjal, INTRASTAT adatszolgáltatással kapcsolatos terheket levegye a az Ön cégének válláról!

VÁMÜGYNÖKSÉG

A Customs & Nature Kft  vámügynökségként  megbízási szerződés alapján vállalja az EU-n kívüli áruk vámkezelését, a szükséges okmányok elkészítését bevallott adatok és megbízás alapján, továbbá kalkuláció készítést.

Szolgáltatásaink:

  • Teljes körű vámügyintézés
  • Reexpediálás
  • Intrastat vezetés
  • VPID szám kérés
  • Átmeneti megőrzés
  • Online kapcsolat az illetékes vámhivatallal
  • Engedélyezett címzett státusz
  • Vámáru továbbítás TC32 kezességgel
  • Szaktanácsadás, szakértői tevékenység
  • Teljes körű regisztrációs adó ügyintézés


TERMÉKDÍJ


A Környezetvédelmi Termékdíjjal kapcsolatos feladatok cégünk egyik fő profilját képezik. Az ezzel kapcsolatos feladatokat ugyanis 2007.december 31-ig az APEH látta el. 2008. január 1-től a Termékdíjjal kapcsolatos feladatokat a Vám-és Pénzügyőrség vette át. A belföldi előállítású, az Európai Közösségen belülről behozott és az importált Termékdíj-köteles termékekkel kapcsolatos bejelentés, bevallás, befizetés, utólagos ellenőrzések 2008-tól mind a VPOP hatáskörébe tartoznak.

A csomagoló anyagok és a kereskedelmi csomagolás kivételével minden más termékköteles terméket (gumiabroncs, hűtőközeg, akkumulátor, egyéb kőolajtermék, reklámhordozó papír, elektromos és elektronikai berendezés) a vámtarifaszáma alapján kell besorolni, mint Termékdíj-köteles terméket.

Szaktanácsadástól a teljeskörű bevallási feladatok elvégzéséig állunk ügyfeleink rendelkezésére.

  • a cég korábbi éveinek átvilágítása termékdíj szempontjából,
  • javaslattétel az elmúlt időszak rendezésére (2008-ig visszamenőleg),
  • teljeskörű képviselet,
  • nyilvántartás felállítása,
  • CsK/KT kódok meghatározása,
  • nyilvántartás vezetés,
  • bejelentkezés elkészítése,
  • termékdíj negyedéves bevallása elektronikus úton,
  • általános környezetvédelmi tanácsadás,
  • egyéni, cégre szabott termékdíj tanácsadás,
  • igény esetén több partnercég részére termékdíj előadás tartás.

 


INTRASTAT

  • Bejelentkezés a KSH rendszerébe,
  • TARIC (vámtarifaszám) meghatározás, harmonizálás,
  • Adatok összegyűjtése/komplettírozása,
  • Bevallás benyújtása elektronikus úton (minden hónapot követő hó 15-ig)


RAKTÁROZÁS

Repülőgéppel érkező vámáruk raktározása, átmeneti tárolása, vámkezelése!

Raktárunk a 1107 Budapest, Száva u. 6. (Bejárat a Fogadó u. 3. felől) címen található, nem messze a  NAV Dél és Kelet Budapesti Vám-és Pénzügyőri Hivataltól. Az Üllői útról jól megközelíthető, Liszt Ferenc Repülőtérre vezető gyorsforgalmi út Határ úti lehajtásánál, a már messziről látható T-Mobile toronnyal szemben.

A Repülőtér közelsége miatt cégünk a légi forgalomban beérkező VÁMÁRUK átmeneti megőrzésére és az azt követő vámkezelésre vonatkozóan egyedi, ügyfélre szabott árajánlatot tud adni minden partnere részére.